Sankta Lucia.

2010-05-27 | 19:05:46


200 tabletter i 200 dagar!

Som skrivet innan, va jag hos läkaren idag. På Astrid Lindgrens barnsjukhus och gjorde lugnröntgen och tog blodprover. Så ska käka medecin fram till Lucia!

Jag tror allvarligt att det är mening att jag ska bli sjuk.. Först när jag skulle göra testen för två veckor sen hade dem slarvat bort mitt intyg så jag inte fick ta sprutan. (dem hittade den efter 15 minuter). Sen idag, glömde läkaren att skicka receptet till apoteket och jag fick springa tillbaka och prata med läkaren. Sen fick jag ut för lite medecin... Men ska din den 15 Juni igen och då ska jag hämta resten!

Ska dra ut nu, med Velvet eller mågon. Puss o hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: