Brännhett

2010-06-02 | 21:35:19


På badet idag, från höger: Jag, Conne, Becca och Ida

Hola Amigos!
Idag har det varit en riktigt bra dag! Började halv nio med att cykla till badet med min klass och 3 andra klasser. Allt började med en halvt rolig tipspromenad, (min grupp vann inte). Sen blev det sol och bad, har fått en jättebra bränna! Det syns grymt mycket att jag har solat och det är såååå fint! :D

Hur som helst, hade cheer träning idag också. Det var väl kul. Jag fick göra ett bygg en "Elevator" för dem som vet vad det är. Där jag var topp! När jag var påväg hem, han bara 2 meter utanför plan så mötte jag Mimi och Dessan som ville att jag skulle kolla på när dem spelade där. (amerikansk fotboll).
Påvägen hem tog jag sällskap av några spelare som slutligen blev en, det var trevligt :)

Ska hoppa i duschen nu! see you♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: